Nog 4 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Saskia Kaptijn - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Saskia Kaptijn - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen!

Door: saskiakaptijn

Blijf op de hoogte en volg Saskia

06 Juli 2011 | Nederland, Diemen


Bijna is het zo ver! Zondag 10 juli vertrek ik naar India! Eigenlijk begint de reis zaterdag al een beetje. Dan komen twee meiden uit de groep bij mij logeren. Dat is nou eenmaal makkelijker voor hun, omdat ze vanuit België komen! Maar het is ook erg gezellig natuurlijk, alsof de reis al een beetje begonnen is!

Qua voorbereidingen ben ik erg druk bezig! Mijn tas is nog niet ingepakt (dat gaat nog wat worden ook!!) en de workshops die ik ga geven zijn ook nog niet klaar. Maar dat komt wel (ergens tussendoor). Ik denk ook dat alles toch weer aangepast moet worden eens we daar zijn. Dus voorlopig houd ik me nog druk bezig met wat ik aan zal gaan doen in het vliegtuig en wat ik verder mee moet nemen ;-)

Ik heb vandaag iets ontdekt op Google maps, waardoor ik jullie mijn route kan laten zien! We zullen vanuit Delhi alles met de trein doen. Je hoort mij na deze reis niet meer klagen over de NS denk ik hihi! Op het kaartje kun je de route die ik af ga leggen goed zien!
Terug, van Bangalore naar Delhi hebben we toch maar gekozen voor een binnenlandse vlucht ipv een 35 uur durende treinreis!

Hier de link naar mijn reisroute: http://maps.google.nl/maps/ms?msid=215998814906607629194.0004a75ff241b657f12ce&msa=0&ll=18.833515,82.529297&spn=11.730999,21.643066

Wil je nog meer weten? Dan kun je ook eens kijken op onze website www.educ4all.net. Ook daar wordt een blog bijgehouden (in het Engels!)

Kus van (een zenuwachtige) Sas!

  • 06 Juli 2011 - 16:22

    Stepha:

    Owww you go girl!!! Super leuke ervaring.. Ga genieten!!
    Xx

  • 07 Juli 2011 - 18:41

    Ron Kaptijn:

    Sas, dacht je dat jij de enige bent die zenuwachtig is vanwege die wereldreis ?
    Wat dacht je van je ouders! Maar met die groep erbij zal alles wel op z'n pootjes terecht gaan komen, hoop ik. Het is toch een eind van huis.... Ik verheug me nu al op je verslagen onderweg. Ben ook wel benieuwd of je wel overal het Internet op kan ? Alvast vooraf heel veel plezier toegewenst!
    Je vader.

  • 08 Juli 2011 - 10:37

    Robin (wereldwijs):

    het is zeker spannend en baco gaat je ook missen :)

  • 08 Juli 2011 - 10:39

    Robin (wereldwijs):

    ik zei tegen baco sasksi en toen ging hij piepen dus hij mist je echt :)

  • 08 Juli 2011 - 16:48

    Kamal:

    juf ik ga u heel erg missen ik hoop u mij ook veel liefst kamal

  • 08 Juli 2011 - 17:22

    Isaura:

    ik ga u missen juf saskia en nog veel plezier(mooi verhaal) succes
    xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 93013

Voorgaande reizen:

26 December 2013 - 21 Augustus 2013

El viaje de mis sueños

10 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Mijn reis naar India

Landen bezocht: