Mijn reis naar India - Reisverslagen van Saskia Kaptijn - WaarBenJij.nu Mijn reis naar India - Reisverslagen van Saskia Kaptijn - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar India

Welkom allemaal in mijn reisdagboek!

Voor een maand lang zal ik in India zijn! Rondreizen en toeristje spelen, maar ik ga ook werken op 2 scholen. Samen met de andere leden van Educ4all hebben we allerlei workshops voor de leerkrachten voorbereid. We hopen daarmee de kwaliteit van het onderwijs te verbeteren!
Ik hoop tijdens mijn reis in India zoveel mogelijk te kunnen schrijven! Ik denk dat dat wel moet gaan lukken, aangezien we veel in de trein zullen reizen!

Ik hoop dat jullie lekker met mij mee zullen genieten :D

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2011

Home sweet home

06 Augustus 2011

Goa, here we come!

05 Augustus 2011

Laatste dagen in Bangalore!

01 Augustus 2011

Weekend in Bangalore!

26 Juli 2011

Op naar de astroloog!
Saskia

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 92036

Voorgaande reizen:

26 December 2013 - 21 Augustus 2013

El viaje de mis sueños

10 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Mijn reis naar India

Landen bezocht: